.

19 feb. 2014

N-am mai dat demult un telefon!

M-am sunat pe numărul celălat

- Alo
- Ce alo, băh, știu că eu sunt!
- Glumesc...
- Păi glume din astea fac eu?
- Mda, văd că am chef de harță...
- Păi n-aveam chef de harță, dar dacă mă enervez ce vreau să fac...
- Păi să nu mă mai enervez!
- Păi e simplu să zic așa, dar ce să fac dacă mă enervez?
- Hai, s-o las așa că e mai bine
- Ok, o las...
- Ce părere am despre Kiev?
- Păi știu ce părere am, de ce mă mai întreb?!
- Păi atunci de ce m-am mai sunat dacă știu deja totul?
- Păi nu eu m-am sunat, m-am sunat eu!
- Aha, așa e, mi-am dat seama... Dar despre ruperea USL ce părere am?
- Hai, termin cu astea că n-am chef să mă enervez și mai tare.
- Da, mai bine așa. Mai bine să mă întreb ce fac astăzi...
- Păi știu ce fac astăzi!
- Știu că știu, dar trebuie să scriu ceva și pentru oamenii ăștia care mă citesc!
- Păi data viitoare să sun pe altcineva, să nu mă mai sun singur!
- Ce să fac dacă am dual sim...
- Chiar așa, ce să fac?
- Mai bine închid!
- Ok, închid!
- Pa!
- Dă-mă-n pulii mei! Să nu mă mai sun data viitoare că-mi dau una peste bot, ok?!

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!