.

31 dec. 2015

Copilul

Nu-ti dai seama ce inseamna pana nu stai departe de el

Cand s-a nascut era momentul, pulii mei, stiti cum e aia care aveti. Haos, balamuc, da-i lu' aia 10 lei sa aduca nu stiu ce, du-te acolo, du-te-n partea cealalta... Dupa aia incepe sa creasca si adevarul e ca creste repede, nu-ti dai seama cand esti langa el. Iti spun rudele, prietenii, ca ce mare s-a facut, ca astea, nu prea te prinzi. Dupa aia incepe sa mearga de-a busilea si te si enerveaza chiar in unele situatii, ca vrea si el tastatura, vrea in brate, vrea pe jos, iar vrea tastatura si tot asa, nici el si nici tu nu stii ce vrea. Si dupa aia pleci, tu spui ca pentru cateva zile, care zile se transforma in luni de zile... Si atunci ai belit pula (cum spune o vorba din batrani), atunci iti dai seama ce inseamna copilul tau pentru tine.

Ok, unii spun ca nu, dom'le, ca eu imi dau seama si asa, nu trebuie sa plec nicaieri. Ok, nu va contrazic, dar plecati! Plecati cateva saptamani, ca daca va duceti 3 zile la munte nu va prindeti. Sau nu plecati, faceti ce vreti la urma urmei, eu scriu aici pentru mine, e blogul meu, copilul meu. Asa ca eu va spun ce se intampla cand plecati, asta daca nu vreti sa plecati asa, de buna voie. Deci nu e de cacat, e de tot cacatul, fratilor! Sa-ti vezi copilul crescand exact cum il vad rudele sau prietenii e de tot cacatul cacatului! Am baut ceva si poate o sa ma exprim mai plastic, dar sa-ti bagi pula-n ma-sa de viata daca nu e cel mai de cacat lucru asta. Ok, sunt si altele de cacat, dar lucrul asta e de cacat din ala naspa. Nu stiu cum sa v-o spun asa, ca sa va dati seama cat de naspa e... E de cacat, ce mai...

In rest e ok. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!