.

21 iun. 2015

Cum se face bine Romania

Moduri si metoduri

Daca intrebi babele o sa-ti zica cu comprese cu cartofi sau cu spirt. Sau cu Carmol mai era sau cu ventuze. Dar in situatia de fata nu mai merg leacurile babesti. Daca s-ar fi aplicat acum vreo 20 de ani poate se mai obtinea vreun rezultat, dar acum e tarziu. Daca intrebi la oras o sa-ti spuna cu produse naturiste, dar nu am venit aici sa facem caterinca, am venit pe blog sa discutam serios. 

Daca intrebi un medic o sa-ti scrie o reteta pe care nu o intelege decat o farmacista, iar farmacista nu stie ce si cum, ea iti da ce scrie acolo si iti spune sa iei 3 la patru ore... Si le iei cum le-am luat eu, cate 12 pe zi (nu era nevasta-mea acasa, pulii mei, nu e vina mea ca am inteles gresit). Deci nici cu medicina asta nu e sigur. Parerea mea ca cea mai buna metoda este aia a italianului! Exact, tot la Italia ajungem, vrem nu vrem toate drumurile duc la Roma. Exact, transplantul de cap pe care vrea sa-l faca nebunul ala de italian e solutia! Daca eram in anii 40 asta ar fi fost coleg cu Mengele, dar acum e normal sa faci din astea, nu se mai supara nici evreii, din contra, chiar sustin financiar tampenii din astea.

Doar ca, daca ma gandesc mai bine, in cazul nostru ar trebui sa munceasca putin mai mult italianul. Adica la noi nici capul si nici mare parte din corp nu e bun. Ar trebui sa schimbe cap, mana dreapta, chiar si pe aia stanga, picioarele, burta, curul... Sa lase doar pula! Exact, sa schimbe tot si sa mai lase o pula din vechea Romanie. Da, ati inteles bine aia care ati inteles, pula nu in sensul de organ genital, pula in sensul celalat... Adica sa mai lase o pula. Care n-a inteles asta e, pulii mei...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!