.

20 iul. 2014

Vreau și eu să mă fac

REBEL!

Ați auzit și voi cu rebelii ăștia care au doborât un avion. Dom'le, nu e prima dată! Tot rebelii au dat jos nu știu ce guvern, acum doboară avioane, nu se mai știe. Toate puterile mondiale și universale îi ajută pe rebelii ăștia, e ceva de speriat! De aia zic că vreau să mă fac și eu rebel, se pare că dacă ești din ăsta îți dau toți de toate, arme, muniție, haleală, lovele, poți să faci ce vrei, dobori avioane, orice.

Nu știu ce s-ar întâmpla dacă aș fi eu rebel, chiar nu-mi dau seama. Adică să am un aruncător din ăla de rachete și să mai și știu și să-l folosesc. Nici nu vreau să-mi imaginez ce s-ar întâmpla. De aia nici nu cred că există rebeli din ăștia, nu există pentru că, dacă ar fi existat, n-am mai fi fost aici să povestim. Imaginați-vă că o grămadă din ăștia ca mine ar știi să umble cu lansatoare de rachete, cu submarine, cu avioane, cu nave spațiale etc. Păi n-ar mai rămâne nimic nicăieri, fraților! Nu doar avioane și elicoptere, dar s-ar doborî zmeie, s-ar trage în mașini din care se aud manele, s-ar scufunda niște iahturi care știu eu, ar fi rase de pe suprafața globului construcții din lemn și pânză (cunoscute în România sub numele de cluburi).

De aia nu cred, nu are cum să știe unul ca mine să umble cu așa ceva, ăia care știu se numesc militari, trupe speciale de comando, mercenari antrenați și cine dreacu mai știe ce denumiri din astea au. Ok, li se spune rebeli pentru că e mai simplu, să înțeleagă și ăia care se uită la Antena 3, dar vă dați seama că nu are cum să existe așa ceva. Uite, acum dacă eram rebel trăgeam cu un BUK direct în gândacul care trece pe lângă băieții ăștia care ascultă manele și beau bere la mașina cu capota ridicată! Vedeți, vedeți că am dreptate când vă spun că nu are cum să existe, cu BUK-ul nu poți să tragi în gândacii de pe sol...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!