.

5 iul. 2014

Ultima generație

M-am cam săturat, pe bune

Eu înțeleg să se schimbe unele lucruri, dar de ce s-or schimba ele exact când le fac eu nu știu, chiar nu pricep, parcă mă urmărește cineva și pac, cum fac eu ceva cum se schimbă lucrurile în momentul ăla. Dau treapta a doua la liceu și ce credeți că se întâmplă? Exact, se scoate, frate, ultima generație care a dat treapta am fost noi. Mă duc în armată (să nu amân un an, boul de mine) și ce credeți că se întâmplă? Bravo, v-ați prins, ultimii care am prins armata obligatorie, după noi se scoate, să-mi bag toate ghearele-n gât nu alta. Nu mă duc la Universitate, mă apuc de muncă, plec afară, mă întorc și mă înscriu acum. Zic că nu are ce să se întâmple, pulii mei, nu mai are ce să se schimbe. Ete, pulii mei, normal că s-a schimbat, practic am fost ultimul care a mai intrat la facultate cu BAC, dacă mai așteptam puțin intram cu card-ul de la Cora, pulii mei.

 

P.S.: Și da, mă dau mare, care-i problema, s-a schimbat și asta?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!