.

20 iun. 2014

Vești de tot căcatul

Pentru Nicușor Constantinescu

Omul riscă mult, pe bune, în locul lui m-aș întoarce acasă cu prima navă de croazieră. Nu mă credeți, nu-i așa? Nu aveți încredere în mine cu toate că de fiecare dată am avut dreptate (dacă nu se întâmplă de fiecare dată exact cum spun eu asta nu înseamnă că nu s-ar putea întâmpla!). Fiți atenți aicișa, dar fiți atenți de data asta că iar spuneți după aia că nu v-am spus și că nu știu ce. Nicușor Constantinescu este grav bolnav, operat, se pișă în ploscă din aia (e nenorocire mare) în America. Pentru că nu-l credea nimeni omul a trimis și poze, între noi fie vorba niște poze care-l bagă și mai nasol în căcat, dar nu asta e treaba noastră acum. Una dintre poze este asta:


Este furată din Adevărul și dacă intrați pe link găsiți mai multe. Dar pe noi nu ne interesează mai multe, pe noi ne interesează poza asta. Adică pe mine, pe voi nu știu dacă vă interesează. Ce vedem noi aici? Un ziar! Un ziar care se numește The Baltimore Sun și pe care l-am deschis imediat cum am văzut poza. Am vrut să văd dacă scriu americanii ceva referitor la starea de sănătate a președintelui nostru județean, a omului de valoare și de onoare care este el. Pulii mei, nu scriau, în schimb mi-a picat fața pe un articol care începe cam așa: Hopkins Hospital workers give notice to strike!!!

Fuck! Pentru cei care nu înțeleg chiar nimic din engleză nu mai traduc pentru că sunt cuvinte urâte și nu-i frumos să vorbești urât. Pentru ăia care știu măcar cât mine (hai, dă-o dreacu, nici măcar atât?!) voi continua ca să nu mai pierdem timpul. Nicușor trebuie să se întoarcă acasă imediat, riscă să-l prindă greva acolo și să nu mai aibă cine să-i facă poze! Nicușor, nu cred că ai citit ziarul ăla, îți spun eu, pe 27 luna asta fuck ăia de la spital grevă. Dacă ești internat la Johns Hopkins Hospital e mai bine să te întorci. Eu știu sigur că nu ești acolo, dar indiferent unde ești hai acasă, americanii ăia sunt de căcat, fac greve, comuniști de doi lei, hai acasă, hai la Județean, dai ceva aici și te operează ăștia de ce vrei tu (nu ca ăia care nici măcar o tăietură să se vadă în poză nu sunt în stare).

P.S.: Hai acasă, Nicușor, l-au arestat și pe Băsescu, ce poate fi mai bine de atât. Ok, nu e ăla care vrei tu, dar tot Băsescu e, ce mai contează acum Mircea, Traian... Hai acasă, Nicușor, uite, te așteaptă și ăștia de la DNA și toată lumea!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!