.

5 mar. 2019

Back in black

Stati asa, sa zic si eu ceva

Bag pula-n ele diacritice in primul rand, ca sa fim intelesi de la inceput, ca nu stau acum sa pun tastatura nu stiu de care si cacat.

Dupa aia bine am revenit, imi urez singur pentru ca stiu ca n-o sa-mi ureze nimeni.

De ce am revenit? Ca nu aveam chef sa fac curat cum mi-a zis nevasta-mea si-mi trebuia un motiv pentru atunci cand o sa ma intrebe ce pula ei am facut toata ziua: am scris, draga, n-am avut timp!

Si, dupa aia, ma manca mana sa zic si eu cu proprietatea, ca am vazut ca au sarit toti pe femeea aea, nici nu stiu cum o cheama, aia cu Ciolosi, cu Plusu! Aia de-a zis ca nu o sa mai fie nu stiu ce proprietate si ce-a mai zis ea acolo. In primul rand au sarit toti pe ea, ca comunista, ca marxista, ca dictatura si dupa aia, randul doi, nici ea, saraca, nu realizeaza ceva: BAI, FEMEE, TRAIM DEJA VREMURILE ALEA! Trezeste-te, visul tau a devenit demult realitate! Alooooo!!!!

Am citit ce-a zis dansa pe un telefon care nu-i al meu! E "in abonament" cum se zice, peste doi ani o sa fie al meu, ok, dar o sa ma sterg cu el la cur, ca n-o sa mai valoreze absolut nimic si nici n-o sa mai mearga nimic pe el. Deja v-atz prins incotro bat, nu-i asa? Asa e, sunt sigur ca cine a intrat sa citeasca stie deja cu cine are d'aface si intelege ce zic io aicea. Calculatorul la care scriu nu e inca al meu si, la fel, pun pariu ca atunci cand o sa fie al meu deja o sa-mi doresc altul mai trainic si mai frumos si pula mea, care sa mearga. Azi dimineata am fost cu masina care, la fel, nu e inca a mea! Cand o sa fie a mea o s-o duc direct la cosul de gunoi pentru ca dizel si stim ce urmeaza. Ah, ok, mai am una care e a mea, dar nici macar nu vreau sa se stie de ea, deci va dati seama ce trompeta e. Casa in care stau nu e a mea si nici nu o sa fie vreodata! Terenul pe care e casa nu e nici macar a lu' aia care au construit-o, e a lu regina, pula mea, ceva, gen, cu toate ca pun pariu ca babutza habar nu are de el (practic are proprietate, da nu stie, exista si cazuri din astea, cum era si ala de i-au spart casa si nu stia ca e casa lui, i-a zis militia ca e a lui!:))))

Ok, o sa ziceti ca da, bine ma, fraeree, da noi avem casele noastre! Da?! Pe bune?! Ia incercati sa nu va platiti impozitele vreo cativa ani, sa vedem ce se intampla:))) Hai, va rog eu "proprietarilor", nu va platiti toate alea vreo cativa ani sa vedem pe ce pula mea sunteti voi proprietari! Ah, ca sa vezi, v-ati prins! :))) Exact, suntem proprietari pe un cacat, si asta se intampla de o perioada buna de timp! Mai nou au aparut si companiiile private care nu au nici un cacat! Vine unu care zice ca e proprietarul companiei, da el lucreaza pe calculator inchiriat, sediul nu e al lui, masinile sunt in lizing, nici macar angajati nu are (ca lucreaza cu agentii sau cu self) iar produsele pe care le vinde sunt ale altora, el doar ia un comision si cacat! Asta e prezentul si viitorul, dragii mei, e la moda sa nu ai nimic, cred ca si firmele pe care le pun la sedii sunt inchiriate in ziua de azi.

Si, surpriza! Zice unu ca are bani!!!! Ok, ai bani, da, dar s-a vazut in 2008 ce bani aveai:))) Au testat-o si pe asta, atunci am auzit pentru prima data cum unul cu bani nu putea sa participe la o licitatie pentru ca banca nu-i dadea o HARTIE care sa ateste ca are bani! Hhahahah, si el credea ca aia sunt banii lui, ca e proprietar! Nu, prieteni, sunt ai tai daca-i pastrezi in buzunar, daca i-ai bagat la banca sau ceva gata, nu prea mai sunt ai tai! Mai era unu s-a trezit ca a fost mutat de la o banca la alta fara sa-i spuna nimeni, i-au mutat conturile noaptea, ca hotii, a aflat dupa aia, ultimul, el, proprietarul banilor chipurile :))

O sa ziceti ca bine, ma, am inteles unde bati, dar cineva e proprietar pe toate pana la urma! Credeti? Firma care e proprietara are actionari care cred ca au actiuni, ca sunt proprietari, pana in ziua cand au aia de pe Wall Street chef sa se distreze si nu mai au nimic dupa aia! Chinezii credeau ca au bitcoini pana s-au devalorizat, au bagat bani in calculatoare pe care nu stiu cui sa le vanda acum. Totul e facut sa ne bagam pula in ele, sa te lasi la mana ta, nu stiu daca e ok sau nu, dar atata timp cat bagi ca boul sa-ti iei ceva pe care sa te numesti proprietar si dupa aia sa vezi ca te caci pe el nu stiu, nu stiu daca se merita.

Singurul proprietar pe care-l cunosc e unu care are inca telefon cu butoane, se uita la televizor cu lampi, isi tine banii in casa si merge cu o masina cu care nu stiu cat timp ii mai dau astia voie sa mearga. Da, se poate si asa, dar convine? Eu o sa ma adaptez, asta e, daca inspre acolo mergem asa sa fie, asa ca nu va mai luati de femeea aia aiurea, ca are dreptate ea ceva acolo, mai cititi si voi printre randuri, nu le luati chiar motamo pe toate, pulii mei.

Un comentariu:

  1. Eu ma bucur ca ai revenit, dar sa nu-i spui nevestei. Daca afla totusi, ce sa fac? M-apuc de curatenie in locul tau.
    Ce voiam sa iti zic, nici pe-un cacat nu suntem proprietari. Se-aduna toate-n organism, se joaca nitel, ele stiu ce fac p-acolo si-apoi pa, hasta la vista. Ne paraseste si el fara a plati macar chirie.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!