.

4 oct. 2016

Scriere

În care o să vă explic de ce sunteți luați de fraieri

De când am început cu căpșuna asta îmi bag pula-n toți și-n toate. Ok, pentru că mi-au închis toate conturile și m-au obligat să schimb toate numele care conțineau fructe, acum îmi bag pula și fără căpșună, pentru mine nu schimbă nimic. Eh, în toți anii ăștia, cu puli și tot tacâmul, am tot fost apostrofat, invitat să vorbesc frumos, dat afară, înjurat la rândul meu, amenințat cu bombe cu hidrogen, scuipat cu uraniu îmbogățit etc. Evident că mă doare-n pulă, o să vorbesc/scriu urât și în continuare, dar am un mesaj pentru corecții ăștia de pe mediul online, ăștia care cu siguranță își bagă puli și toate alea în viața reală, dar care, pe net, își trag față de intelectuali cum îmi trag eu cagula în formă de căpșună pe față: mesajul este simplu, sunteți fraieri chiar dacă, în viața reală, nu sunteți!

Explicația e simplă! Șmecherii care țin acum hățurile în țara aia nu sunt șmecheri cu adevărat, sunt niște gherțoi de căcat care au furat până au ajuns să creadă și ei că sunt șmecheri! Genul ăsta de mogâldan pleacă de la premiza că el e deștept și că toți ceilalți sunt proști. În mărlănismul de coada vacii care-l caracterizează are impresia că, dacă are bani, e cel maiinteligent dintre pământeni, e cel mai frumos, cel mai parfumat, când, în realitate, el este doar o virgulă între subiect și predicat. Și aici greșiți voi, ăștia care mă corectați pe mine, care dați share cu "Căpșunarul își bagă p**a în gura" lu nu știu care în loc să lăsați "pula" acolo, să se vadă! Dacă vorbești frumos cu un gherțoi din ăsta, ăla nu apreciază, nu stă să-și bată capul cu ce încerci tu să-i transmiți! Uitați-vă bine la Idiocracy, lumea e destul de fraieră (în sensul la care mă refer eu) ca să nu-și dea seama că ăla e cel mai tare film din lume pentru simplul motiv că este cât se poate de real! Probabil de aia nici nu ia Oscar, că nu e film, e realitate 100%! Ați văzut acolo ce se spunea despre ăia care vorbeau frumos, corect etc?! Exact, că vorbesc ca bulangiii, că sunt idioți! Proștii le spuneau deștepților că sunt bulangii idioți:)))) Așa crede și un șmecher din ăsta de un miliard de lei despre tine dacă vorbești frumos și corect cu el, că ești prost și bulangiu!:)))

Așa că, data viitoare când mai intri pe pagina lui Ponta, Dragnea, Oprea, Voiculescu, Băsescu, Udrea, Firea și alte lepre din astea, nu mai începe cu "domnule/doamna" X-ulescu, "vreau să vă aduc la cunoștință faptul că greșiți atunci când afirmați" etc, etc! Cu ăștia nu se vorbește așa, dacă ai început cu din astea e clar pentru ei, ești un prost care se fute-n cur! Cu javre din astea se vorbește direct cu "bă", "fă", "muie", "bag pula-n gura ta de spurcat de căcat", este singurul limbaj care le captează atenția, este singurul limbaj pe care-l înțeleg, în momentul ăla devin interesați, altfel o sugi, vorbești singur! Oamenii vin din mediul ăsta, așa vorbesc și între ei, cu "fă", că "bă", cu "bag pula", cu "te fut în gură"... Plus că să vă povestească om din interior cum puneau mâna pe scaune să-și dea în cap la împărțeala funcțiilor și a banilor în Ministerul Transporturilor, asta în special pentru ăia care încă mai pun botul la Băsescu:))) (nu m-am putut abține, trebuia s-o zic, sorry:)))

Ați înțeles acum? Cum vrei să te înțeleagă unul care-și bagă pula în fă și bă când tu te duci cu domnule, cu vă rog frumos, cu din astea? Din contră, mai rău faci și e clară treaba: de 26 de ani vă fut ăștia în cur pentru că vă consideră proști! Nici nu am ce să demonstrez la faza asta, o simțiți pe curul vostru în fiecare zi... Bine, pe pielea voastră în mod normal, dar ca să înțelegeți mai bine ce vreau să spun! E ok, o terminăm cu politețurile astea, cu domnu, cu doamna? Hai, nu e greu, băgați-vă pula-n ei măcar în toamna asta, o să vedeți că vor începe să vă înțeleagă imediat, vă garantez! Garantat Căpșu, ce vreți mai mult, în pula mea?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!