.

2 ian. 2015

Terminați cu dronele astea

Ori nu se vede nimic ori se vede de căcat

Am tăcut tot anul 2014, dar acum nu mai rezist. Dacă nu m-au înnebunit ăia cu drona la accident. Am stat cu inima-n cerul gurii până a apărut video ăla de nu mai puteam să respir. Îmi dădeam inima cu degetul la o parte din cerul gurii ca să pot trage aer în piept, așa m-am chinuit. Și când a apărut video ce să vezi? Nimic! Exact, absolut nimic, nu se vede nici-un rahat. Niște puncte în mijlocul apei de mă certam cu ăștia care-i elicopterul, care-i barca pescarului, care-i ISU, care-i peștele etc...

Acum a mai apărut una: imagini cu focurile de artificii din Constanța!:))))))))))))))) Le-ați văzut? Vă căcați pe voi de râs, pe bune, niște licurici amărâți într-o beznă totală, să vă uitați, veți râde cu toate gurile. N-am nimic cu ăia care au drona, Claboo ăia, nu știu cum se numesc, să nu mă înțelegeți greșit, dar, pulii mei, dacă vrei să faci filmări cu drona îți iei o cameră din aia deșteaptă care să facă un zoom, o ceva. Și dacă bagi bani în ceva deștept nu te apuci să te faci de râs filmând focuri de artificii la Constanța! Nu, te duci și tu pe la Mioveni (parcă acolo au luminat ăia peste tot), pe la Sibiu, habar nu am, nu stai la Constanța să filmezi nimicuri într-o mare de nimic.



Uite, asta am găsit-o doar așa, la prima căutare, că nu mă pricep eu cine știe ce, camera e un amestec de Panasonic cu Olympus, filmează puricii pe mâță și e la reducere! Cu asta te duci și filmezi focuri de artificii pe la Sydney, pe la mama dreacu, că la Constanța n-are rost, nu dai 13000 de dolari și 500 ca să filmezi desene animate cu Lolek și Bolek. 

Poate o să vă întrebați ce mi-a venit să mă iau de oameni și de dronele lor aiurea. Nu, nu e aiurea, în caz că ați uitat trebuie să vă reamintesc că a început primul an al lucrurilor bine făcute! Exact, de azi înainte lucrurile ori le facem bine ori nu le mai facem deloc! Dacă nu avem bani, nu avem sponsori, nu avem ce filma, nu avem tot ce ne trebuie nu mai facem, e simplu! Gata, ajunge cu pus sârmă în loc de colier, facem cum scrie la carte, s-a terminat cu prosteala asta ieftină. Și încă ceva, nu aveți ce filma nici în Constanța și nici în Mamaia, vă asigur că smoala de pe blocuri și hoteluri nu-i interesează decât pe idioți. Exact, smoală, în pulii mei, filmează smoala cu drona, în 2015... Beah!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!