.

29 mar. 2015

Pe buticari îi înțeleg

Dar nu-i înțeleg pe ăștia preocupați de soarta lor

E plin Facebook de lume preocupată de soarta buticarilor din România... Pardon, a oamenilor de afaceri, vă rog frumos să mă scuzați. Da, nu e zi să nu plângă careva pentru nu știu ce bar închis, pentru nu știu ce cofetărie, că ăla avea 1 leu în plus (sau în minus) și i-au închis nenorociții șandramaua.

N-am vrut să mă bag eu, ca musca, dar pentru că am văzut că alte muște continuă să se bage n-am mai rezistat: mă doare la 45877 de kilometri depărtare de cur că-i închide pe ăștia! Exact, la 45877 fix! Să închidă tot din partea mea, să nu mai rămână nimic deschis. Ah, oricum amenințau ăia prin Mamaia că nu deschid de 1 Mai, ca să le arate ei ce se întâmplă dacă și cu parcă. Hai, bă, să vă văd cum închideți de 1 Mai, glumeților care sunteți voi glumeți:))) Hai, vreau să văd cum o să stați voi cu bodega închisă când o să fie plin pe aici de turiști:))) Bă, dacă nu știam cine sunteți nu comentam, dar nu mai veniți cu căcaturi din astea, mergeți și cântați pe la alte mese manele din astea. Învățați bulgara și mergeți să le povestiți bulgarilor cum închideți voi de 1 Mai din cauza ANAF-ului. Marș, mă, treceți la loc în cușcă... Culcat!

De partea cealaltă vine și ăla, șeful fiscului, Diaconu (sau cum îl cheamă), că cică nu contează suma, că e 1 leu sau 50000 de euro tot evaziune este! Să mori tu:))) Păi când mergeau gardienii pe la buticari conta suma, în pula mea, că dacă le băga buticarul doar 1 leu în plic nu cred că le convenea:))) Ce corecți sunteți acum, dar când băgați grătare în voi sau când îl țineați pe câte unul închis câte o săptămână pentru că nu sărea la cap nu prea știați ce înseamnă conceptul.

În rest le urez succes ambelor părți! Înțelegeți-vă, fraților, 25 de ani v-ați înțeles, acum ce v-a apucat? Până acum pula facturi, pula bonuri, ăia închideau ochii, voi închideați plicul și gata, Q7 și voi și ăia, vilă cu etaj și voi și ăia, concedii la mare și la munte și voi și ăia! Acum ce dreacu v-a apucat? A dat corectitudinea în voi:))) Mă mai duc să cumpăr câte ceva îmi bagă vânzătoarea bonul în gură, în ochi, nu mă lasă să ies fără să iau bon! Doar ce am străbătut un sfert de țară, plin de ANAF, peste tot numai controale, mașini ca la balamuc, toți grăbiți să prindă evazioniști:))) Când veneați la unchi-miu la restaurant erați extrem de calmi, mâncați fripturile alea atât de încet încât enervați pe toată lumea! Atunci nu vă mai grăbeați. Sau poate burțile vă împiedicau să alergați, e posibil și asta, nu m-am gândit...

P.S.: Multă lume spune că n-o să iasă nimic bun din treaba asta, că pe ăia mari nu-i controlează nimeni, că nu știu ce. Băi, dar până acum, cu sistemul pe care se mergea, cu plicurile, a ieșit ceva bun? Eh, dacă nu atunci lăsați să-i închidă pentru 50 de bani! Nu știu de ce, dar am impresia că o să iasă o chestie ok de la faza asta! Adică nu că sunt eu mai deștept și văd în viitor, dar am văzut ce s-a întâmplat pe la alții pe unde s-a aplicat sistemul! Chiar a funcționat, pe bune!



0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!