.

14 apr. 2015

Vă spun eu cum e cu dietele, cu astea

Că doar nu degeaba am burtă

Înainte să plec din țară nu mă interesa cu tratamente, cu diete, cu probleme de genul ăsta. Avem 65 de kilograme, mă durea la bască și nici acolo. Când m-am lăsat de fumat s-a întâmplat nenorocirea: într-un an am luat vreo 45 de kilograme ajungând la 110. Eh, din momentul ăla nu e că m-a interesat mai mult, dar am început să citesc titlurile referitoare la subiectele de genul ăsta. Primul titlu? Dacă-mi amintesc bine a fost ăsta: "Aloe, planta minune!"

Dacă am făcut tratamentul? Normal că l-am făcut, erai ultimul fraier dacă nu-l făceai. Nu, n-am slăbit, dar cică beneficiile se văd în timp. Adevărul este că acum cântăresc 108 kilograme, e posibil să-și fi făcut efectul după vreo... 9 ani. Bine, mănânc borș, n-am luat aloe din ăla ca să slăbesc, am luat ca să iau și eu ceva, ca să nu zic că n-am luat. Nu de alta, dar te mai întâlneai cu cineva și te întreba:  
- Ce mai faci? Toate bune?! Ai făcut tratamentul cu Aloe?
- Da, normal că l-am făcut!
- Ah, super! Dacă mai ai nevoie de ceva de la ei să-mi spui, că sunt distribuitor!
- Cu siguranță!

Vă spun sincer că am vrut să mai iau aloe din aia, nu conta ce, era o perioadă în care aș fi luat orice cu aloe. Și ulei de mașină cu aloe aș fi luat dacă era după mine. Dar am citit o chestie care m-a derutat, o chestie care mi-a bulversat lumea mea aloesciană. Într-o zi am deschis internetul și ce credeți că am citit? Exact, văd că v-ați prins, cu siguranță ați pățit la fel ca mine: "Vrei să ai o sănătate de fier?" (normal că vreau!), "Vrei să ai o imunitate de oțel?" (da, da!!!), "Vrei să ai un corp de titan?" (exact, exact, de titan vreau!), "Rodia, fructul miraculos!". 

O să spuneți că m-am apucat de mâncat rodii, de spălat cu șampon cu extract de rodie, creme de rodie etc, dar nu, nu am avut timp. Nici n-am apucat bine să mă interesez cine distribuie produse pe bază de rodie că am citit altele: Uleiul de ricin - habar n-ai cât de bun este pentru salată, Zațul de cafea și beneficiile lui în tratarea părului creț, Clorul - cât de prost ești că nu bei măcar doi litri pe zi, Miracolele tratamentului cu bicarbonat în prepararea micilor, Adio carii cu floarea de colț etc. Mă simțeam ultimul om când citeam alea, mă gândeam cât de idiot am fost să iau aloe din ăla când, de fapt, miracolele erau în alte chestii. Mamă, mamă, ce fraier am fost, cât de idiot, n-am cuvinte.

Acum știu tot, mă interesez în fiecare zi. În primul rând Synsepalum dulcificum, asta e acum cea mai miraculoasă. Da, știu că voi știați de argan, dar a trecut deja, arganul a fost săptămâna trecută, așa luam și eu țeapă când nu mă pricepeam. Ce-ați spus, Pouteria ucuqui?! Vai de capul vostru, asta era acum două săptămâni...  Nici nu știu de ce pierd timpul cu profani ca voi, pe bune... Aoleu, uite ce știre era să pierd din cauza voastră: Fecalele de fluture - numărul 1 în tratamentul bolilor psihice!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!