.

13 dec. 2010

Capsunarul si sportul

Alergarea face bine la sanatate... la Constanta

Imi pare rau ca am lipsit, dar raceala si durerile de cap nu tin cont de relatii, pile si alte chestii din astea. Bolile de iarna m-au lovit inainte de Sarbatori si asta, dintr-un punct optimist de vedere, e un lucru bun. Dintr-un punct pesimist pot spune ca am gresit. Am gresit pentru ca as fi putut face ceva pentru sanatatea mea. Un pic de sport de exemplu! Cum fotbal nu reusesc sa joc pentru ca nu mai am echipa (apropo daca aveti nevoie de un fundas central...) ar fi trebuit sa fac un pic de sport. La varsta mea inaintata, corpul ar trebui mentinut in forma nu numai cu vin rosu si cafea... si tigari. Si ar fi fost si la indemana. Sa va explic: daca vreti sa faceti un pic de alergare nu trebuie sa va inscrieti la cine stie ce cluburi de atletism sau alte chestii din astea. Nu trebuie decat sa mergeti in Constanta, la intersectia dintre b-dul Mamaia cu Renasterii si cu N. Iorga. Exact acolo unde e Politia cu caziere si alte smecherii... aia Judeteana parca. Asa cum observati in fotografie, acolo zilnic au loc intreceri intre pietoni si masini. Am testat mai intai intersectia si ca pieton, si ca automobilist si va pot garanta ca e distractiv in ambele cazuri. M-am gandit sa vorbesc chiar la Comitetul ala Olimpic poate o punem de niste Olimpiade! Vedeti? A trebuit sa vin eu de peste mari si tari ca sa dezvolt turismul la Constanta! Olimpiade frate! Hotelurile sunt deja, participanti cacalau, mai lipsesc camerele de luat vederi si spectatori. Ia ganditi-va la industria de pariuri care poate dezvolta noi tipuri de bet-uri! De exemplu puteti pune pariu daca tataia de 80 de ani reuseste sau nu, sau pe viteza in km pe ora la traversare. Si multe altele! Nu ma pricep la Olimpiade da stiu ca e o adevarata industrie. Parerea mea este ca merita incercat. E pacat ca orasul Constanta sa nu beneficieze de o astfel de oportunitate... dar ce zic Constanta, toata Romania! Doamna Udrea, stiu ca daca veti citi aceste randuri imi veti oferi un contract cu Ministerul dvs, dar va spun din start ca nu ma intereseaza... eu vreau doar sa ajut la promovarea sportului si o fac intr-un mod inde... indi... fara lovele ca sa ma intelegeti! Si in plus, in acest caz, nici macar nu este meritul meu. Toate acestea sunt posibile doar datorita lipsei unei banale treceri de pietoni!
P.S.: Pentru cei din alte ministere, nu veniti cu vrajeala la mine ca exista o trecere de pietoni la 500 de metri mai incolo! Uite eu, ca pieton, am preferat sa astept 10 minute sa treaca masinile decat sa fac ocolul pe la trecere... nu de alta, dar v-am spus ca nu mai fac sport demult! Si poate nu am nici chef...

3 comentarii:

  1. Sunt 50 de metri, nu 500 asa ca merita efortul, mai ales de dragul miscarii.

    RăspundețiȘtergere
  2. dar pe str Adamclisi ai fost sa vezi cum stau masinile pe trotuar, iar pietonii circula pe strada?

    RăspundețiȘtergere
  3. 50? imi pare rau... am masurat cu precizie! aveam ruleta cu laser la mine! Adamclisi e dovada ca prea stramt nu inseamna intotdeauna placere...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!