.

9 sept. 2020

Aim bec, madafaca

Revin pe micile ecrane ale telefoanelor si leptopurilor dumneavoastra pentru ca n-am ce face si ma plictisesc. O sa scriu tot asa, absolut incorect dpdv gramatical, dar nu pentru ca sunt analfabet (nu de tot), ci pentru ca ma doare pe mine in pula de limba si literatura. Are cine sa scrie corect, nu trebuie sa scriu eu! In plus sunt adeptu' la conteaza ce zici, nu cum zici. In sfarsit, gata cu introducerile, ca nu ne cunoastem de azi sau de ieri.

Am citit o chestie si de aia ma manaca degetele, dar cum pe Fesbuc e riscant sa mai zici ceva o sa ma desfasor aici, Google e inca permisiv cu orice fel de exprimare cat timp nu ii ceri bani (daca ii dai e si mai baiat bun). Am citit ca Usereplusere propune ceea ce se numeste in romulaneste "buget participativ"! La altii se numeste altfel, dar e acelasi cacat, adica politicu' te intreaba pe tine, populime pe care nu da doi bani, cam ce idei ai tu si ce doresti sa-ti aduca Mos Marcu care-ti trage-n cur cu arcu' de Craciun. Evident ca tu habar nu ai ce-ti doresti, de unde pula mea sa stii tu ce-ti doresti, de unde sa stii tu ce e ala buget, de unde sa stii tu cu cati i se scrie stii? Evident ca e o gogorita de vandut in prag de alegeri, politica altfel, cacaturi de genul asta, de prostit papagali in costum care au impresia ca daca lucreaza la Pepsi vand altceva decat apa cu zahar. Si, daca tot am ajuns la domnu' Jobs, sa ne reamintim ca dansu stia mai bine cum functioneaza asta cu "bugetul participativ" cand ii spunea lu tantalau' de Wozniak:
- Lumea vrea...
- Lumea habar nu are ce vrea, boule! Te cheama Steve, ca pe mine, da' nu intzelegi nimik, idiotule!
- Da lumea...
- Muie si tie si la lume! Boule, n-ai vazut ca s-a dus ala la Nokia, miezul din pizda Nokia, s-a dus la aia cu telefon fara butoane si aia au zis ca ce telefon e asta, fara butoane, cine cumpara fara butoane, pleaca de aici, nebunule! Ai inteles acum cum e cu lumea?
- Da lumea stie...
- Iesi in pula mea afara, boule!

Ok, nu asta a fost discutia, dar asa am tradus eu din Engleza, cu Bing, poate nu am tradus corect sau poate nu am reprodus exact, nu mai conteaza. Dar ideile e astea, domnilor de la Plusereu, Usereuplusereu, cum va cheama, oamenii habar nu au, oamenii de aia merg la vot, ca sa te puna la buget pe tine, ala destept (in teorie), care stie ce e ala buget si ce se face cu el, ca oamenii de aia e oameni, ca n-are timp de bugete, daca e sa participe participa si ei la o onomastica, la un botez, o nunta fara dar, la din astea! Pai daca eu am idei la ce pula mea sa te mai pun pe tine acolo? La ce sa te mai votez pe tine sef (sef, ba!) daca iti spun eu ce sa faci?!

Si, ca sa va lamuresc ca nu sunt de la mine din cap cacaturile astea, s-a facut in oras unde stau (pentru ca eu stau la oras oriunde ma duc) rahat din asta cu participare. Au facut oamenii site, pagina pe Fesbuc, tot ce se mai cere la masa in ziua de azi plus desert. Si au inceput timid, cate unu, cate una, sa apara tot felul de participanti. Ce credeti voi ca cereau ei sa se faca in oras? Pai hai sa va zic, ca am intrat si eu:
- Sa se faca strazile!
- Sa se faca strazile!
- Sa se faca strazile!
- (Eu) Pai s-a mai cerut asta cu strazile, altceva nu mai trebuie?
- Sa se mai faca o data!

Cam asta stie participantul la "bugetul participativ" sa ceara sa se faca, oamenii au idei putine si fixe, unice chiar. Ba, da cata rabdare pe alesi, ca le-a raspuns la toti aia care cereau acelasi lucru cu raspunsuri diferite! La final m-am bagat si eu in seama cu o vorba: Da e ceva eco in orasul asta?! Nici la ora asta n-am primit raspuns, mi-a dat unu like, dar cred ca e roman din zona, ca ma mai cunosc cativa pe aici de pe Fesbuc. Cam aia e, mai revin eu cand mai am chef, daca mai am!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!