.

4 dec. 2016

V-am prins, vrăjitorilor și vrăjitoarelor!

Am zis că vă potoliți, dar voi nimic, Clarkson, Clarkson

Am văzut partea a 3-a de la The Grand Tour sâmbătă, după ce începuse deja valul de critici și toate alea la adresa unuia dintre prezentatori. Am văzut vineri doar postarea cu "românul", pe Facebook, mi-am dat seama că o să iasă spectacol, dar nu mă așteptam să se producă răscoala de la o mie nouă sute 2016! Am zis că hai, câteva comentarii, câteva miștouri și aia e, până văd eu emisiunea se termină panarama. Dar nimic, nu doar că nu s-a terminat, încă e în plină desfășurare! Mai mult, am înțeles că s-a trezit Mihalache, cel mai mândru român din Anglea, a trimis scrisori, a dat telefoane, dar la cât e de imbecil probabil că a făcut totul în limba română și nu a priceput nimeni nimic. Pun pariu că nici un român care lucrează la Amazon nu s-a oferit să traducă ce scrie și ce spune ăla, nu-și pierde nimeni pauza pentru Mahalache (au mese de tenis de masă la Amazon, în cantină, am fost eu acolo, am văzut!).

Din câte am observat românii din Anglia l-au cam dat la căcat pe somnoroase păsărele. Era și normal, după ce au stat la cozi să voteze și au văzut pe cine le trimite Iohannis aici s-au lămurit cât dă ăla pe ei. Când a fost numit cam singurul lucru pozitiv a fost "bine că nu l-au trimis pe unul ca Medelin, ca în Germania!" și deja începem să ne apropiem cu pași repezi de motivul pentru care mă bag în seamă pe aici: dar Medelin ce avea, de exemplu? El nu-i român?! Adică Somnorilă de ce e mai bun, doar pentru că are somnul mai alb?! Aha, parcă începeți să vă mai calmați, voi ăștia de la PRU, de la... Sau n-ați priceput nimic? Atunci să vă explic altfel, ca să înțelegeți până la urmă!

Gluma mea preferată (și a întregului glob pământesc) când este vorba despre produse chinezești este aia cu "a murit chinezul dinăuntru!". Sau a obosit, sau e în pauză de masă, există o mie de variante pe aceeași temă. Cum se strică ceva chinezesc e clar, chinezul din interior a pățit ceva, nu mai pedalează, nu mai face ce trebuie. Să-mi fut una dacă am auzit pe cineva să se supere la gluma asta! Sunt un miliard și ceva de chinezi pe planeta asta și nimic, nici un fel de scrisoare de la ambasadă, nici un fel de telefon, nici o postare pe Facebook! Mă gândesc că, la câți sunt, este imposibil să nu aibă și ei vreun somnoros pe acolo, este imposibil să nu aibă vreun PCU, niște urmași de daco traco chinezi din ăștia care să fi inventat totul pe lume, dar, cu toate astea, nimic, nici un fel de reacție! Dar știți de ce? Pentru că pe ăia îi doare-n pulă când face cineva mișto de ei! Ambasadorul Chinei a apărut în Milano când au vrut autoritățile să închidă o stradă ocupată abuziv de comercianți chinezoizi! A scris ăla o scrisoare și, surpriză, strada a rămas la fel de ocupată abuziv, nu a mai comentat nimeni! Se face mișto în continuare de chinezul din telefon sau din robotul de bucătărie, dar atât, lumea continuă să cumpere 99,9% chinezisme! Totul e chinezesc în viața noastră, mă uitam într-o zi la nevastă-mea și are trăsături de asiatică, chiar mă întrebam unde o să se oprească toată chestia asta...

Așa că lăsați-o moartă cu Clarkson și cu scrisori și cu căcaturi din astea. Oricum nu ne bagă nimeni în seamă și, dacă a făcut mișto un englez de noi asta nu înseamnă că nu se mai vinde Dacia în UK! Se vinde, stați liniștiți, chiar dacă sunt cu volan pe dreapta tot se vând, o parte din bani ajung la Pitești, la muncitorul românesc! Ah, că sunt prea puțini asta nu mai depinde de The Grand Tour, aici să vadă muncitorul românesc cum face să-i crească salariul, nu mai e problema nimănui. 

P.S.: Și, dacă totuși nu v-am convins să o lăsați așa cum e, atunci propun următoarea chestiune: ok, Clarkson e un dobitoc, un burtos de căcat, un englez bețiv care trebuie să-și ceară scuze în genunchi, ce vreți voi, dar, în cazul ăsta, dacă-l trimitem în pulile nostre așa cum e propun să-l trimitem întreg: fraților, surorilor, verilor, cumnaților, Transfăgărășanul nu este cel mai mișto drum din lume, este cel mai de căcat! Corect așa?!



Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!