Lasă, băh, ziua Italiei...
... că nu asta e important. Mai ales după ce-a declarat ieri Berlusconi s-a lămurit toată lumea despre ce e vorba cu Italia asta. Păi după ce ai mâncat rahat 200.000 de ani că comuniștii, că să dea dracii-n ei, că dreapta e cea mai bună, să vii tu acuma să spui că Hollande o să aducă un suflu nou în Europa! Adică el nu l-ar vota, dar aduce ăla un suflu nou! Lăsând la o parte că Hollande n-o să aducă nimic nou, prostul se bucură că, vezi doamne, a declarat ăla că e împotriva tratatului fiscal european.
Și cum Italia are datorii până peste cap și n-ar mai trebui să facă altele, probabil că, dacă se duce dreacu tratatul, o să se bage iar el și cu băieții din gașca lui cu mâinile până la gât în banii statului. Că și Berlusconi e la fel de capitalist ca și ăștia de pe la noi, cu bani de la stat nu de la el din buzunar! Buuuun. Deci lamulțiani Italia deși știu foarte bine că o bună parte dintre italieni nici nu vrea să audă de Liberazione. Dar asta nu înseamnă că nu se bucură de ziua liberă! Ba da, de asta se bucură!
Și cum Italia are datorii până peste cap și n-ar mai trebui să facă altele, probabil că, dacă se duce dreacu tratatul, o să se bage iar el și cu băieții din gașca lui cu mâinile până la gât în banii statului. Că și Berlusconi e la fel de capitalist ca și ăștia de pe la noi, cu bani de la stat nu de la el din buzunar! Buuuun. Deci lamulțiani Italia deși știu foarte bine că o bună parte dintre italieni nici nu vrea să audă de Liberazione. Dar asta nu înseamnă că nu se bucură de ziua liberă! Ba da, de asta se bucură!
Altceva este important astăzi! Iar începe circul cu mașinile de Bulgaria, cu texanii. Că nu mai ai voie cu mașină străină mai mult de 90 de zile că bla bla bla. Lumea crede că e totul făcut pentru ăia care au mașini de Bulgaria cu procură, dar nu prea e chiar așa! Iaute ce scrie la ziar: "... în acelaşi proiect se menţionează că proprietarii maşinilor
înmatriculate în alte state (printre care şi Bulgaria!) vor trebui să
prezinte, la cererea poliţistului rutier, inclusiv documentul doveditor
al titlului în baza căruia este deţinut vehiculul. Dar respectivul act
trebuie să fie tradus în limba română, în original, de un traducător
autorizat şi a cărui semnătură să fie legalizată." Ok? V-ați prins de fază?
Păi eu am înțeles să-mi rupi oole dacă am actele pe alt nume și vin cu o procură la tine din care tu, polițist de la rutieră nu-nțelegi nimic! Evident că tu nu-nțelegi nici în română, dar hai să te iert că nu e vina ta de data asta. De data asta e clară foamea de lovele a statului românesc de doi lei care a găsit o nouă modalitate să mai ciugulească trei lei. Păi de ce trebuie un român care stă afară și vine în august în România să-și traducă actele și să le și legalizeze? Bănuiesc că o să-mi răspundeți că doar dacă stă în țară mai mult de 90 de zile, dar de unde o să știe omul că trebuie să solicite viză la intrarea în țară? De exemplu, din Italia până acasă nu-ți pune nimeni viză că nu mai sunt vameși, iar în România nu e obligatoriu să-ți pună! Și eu am intrat pe la Nădlac fără să-mi pună viză pe pașaport! Și dacă nu are omu' viză pe pașaport și-l oprește poliția cum se face? Se jură pe mă-sa că e în țară de mai puțin de 90 de zile, sau cum?
Dragă statule, ca să vezi cât ești de doi bani îți aduc la cunoștință faptul că rândurile de mai sus sunt scrise de unul care traduce și face și înmatriculări auto, deci, în mod normal, ar trebui să mă bucure ce spui tu. Dar nu mă bucur pentru că nu am de ce. Evident că se vor găsi soluții pentru păstrarea numerelor bulgărești la fel cum s-au găsit și până acum. Evident că vor plăti doar fraierii care plătesc de obicei, adică ăia care și-au luat și ei o mașină de 2500 euro pe care au înmatriculat-o în Bulgaria pentru că în România costa 5200. Știu despre ce vorbesc și, dacă nu crezi, citește aici ca să-ți dai seama (normal că nu puteam să scriu chiar tot, dar oricum). Singura chestiune pe care ai obținut-o cu ocazia asta este creșterea numărului de junghiuri circulante înmatriculate pe România. Pentru că e adevărat că ăla care are 2000-2500 de euro pentru un Golf 4 de la nemți o să-și ia gândul de la bulgari, dar o să-și ia gândul și de la Golful 4. Și o să continue să meargă cu Opelul Kadett sau cu Dacia 1310 până la adânci bătrâneți. Ce zici, că nu-i mai face nimeni ITP? Oahahaha! Să mori tu?! Pe cât punem pariu că-i face și iese și bine la gaze?
P.S.: Un sfat pentru ăștia cu mașini pe Bulgaria: faceți clone fraților, că văd că se poartă și nici nu comentează nimeni prea mult!
sti ce am observat ( si crede-ma ca nu tin parte Romaniei ) , ca toate masinile inmatriculate in Bulgaria au la volan un tigan care este paralel cu condusul si are cel putin chelie sau burta sau e este posibil ca sa observ doar pe acestie iar pe cei care sunt ok in trafic sa nu dau atentie la numarul lor de inmatriculare .
RăspundețiȘtergere