.

16 ian. 2011

Hai sa facem fiecare ce vrea

Mai sunt doar doi ani pana la sfarsitul lumii...

Azi mi-a cazut in mana o carte. O carte in care este prezentat cu lux de amanunte cum o sa se sfarseasca lumea in 2012. Bai nu radeti. Ia uite ce scrie in carte: "Pamantul se incalzeste din interior. Iar acest lucru se datoreaza faptului ca primeste anumite energii din centrul galaxiei..." Cica nu stiu ce fel de neutrini care umbla razna in cantitati foarte mari o sa devina si mai multi si ne ducem dreacu! Mai vorbeste cartea asta de reptilieni si in general de toate draciile cu care impuie capu' telespectatorilor domnu' Dan la OTV... care este el senzational. Evident ca am citit cuprinsul si prima pagina si i-am dat o viteza cartii mai mare decat aceea cu care circula neutrinii.
Dar nu asta e important. Important e ca un vecin de-al meu a primit un telefon de la un amic care i-a spus sa se pregateasca cu tot ce trebuie pentru a scapa de sfarsitu' lumii. Ba fratilor trebuie sa recunosc ca am intrat in panica. La asta nu m-am gandit. Trebuie sa ma pregatesc si eu. Am chemat-o pe nevasta-mea care initial a zis ca o doare la 16 metri in spate de sfarsitul lumii, dar dupa ce i-am explicat ca si vecinii se pregatesc atunci s-a conformat. Stiti cum e la romani... orice dar sa sa nu cumva sa intri in gura vecinilor. Am luat hartie si creion si am inceput. Adica nu am inceput sa scriem ci sa ne gandim. Pai... uite de exemplu vecinu' zicea ca isi ia orez. Pai cat orez sa luam? Dupa aia mai e ca mie nu imi place ala cu bob rotund... imi place ala mai lunguiet. Da bine hai sa zicem ca pana la urma cadem de acord asupra orezului. Dar cu ce il mancam? Cu carne? Nu poti lua carne ca se strica. Conserve? De care? Painea trebuie sa o iei inaintea sfarsitului lumii ca daca nu se invecheste! Sa luam vin alb sau rosu? Muschi afumat sau carnati uscati? Fasole nu luam ca aia face gaze si daca stam in buncar e nasol... Pisica o luam cu noi? Trebuie sa luam mancare de pisici! De care? Pai trebuie sa intrebam pisica!
Nu am gasit raspunsuri la intrebarile noastre desi ne-am uitat toata ziua la OTV. Nimic frate! Am vrut sa intrebam un vecin, sa ne dea un indiciu de unde sa incepem. Nici unul nu a vrut sa spuna. Ai dreacu... sa se salveze numai ei! Pana la urma am lasat-o moarta... scuzati, balta. I-am zis lu' nevasta-mea ca si asa mai sunt doi ani pana la sfarsitu' lumii si o sa mergem inainte sa luam ceva de mancare la pachet. Pana atunci i-am zis sa ne vedem de treaba... a zis ca sa imi vad eu ca ea are altceva de facut. Nasol... sper macar ca inainte de sfarsitu' lumii sa nu-mi zica la fel. Nu de alta, dar mi-ar placea sa ma sfarsesc fericit...

3 comentarii:

  1. cumpar/caut inchiriere pe termen lung, mediu scurt si foarte scurt buncar cu 2 camere, decomandate! si mai vreau sa stiu si ziua exacta din 2012 cand si cum e cu sfarsitul, pt ca vreau sa-mi fac manchiura, pedichiura...

    RăspundețiȘtergere
  2. pai stai sa ma uit in carte... daca o mai gasesc ca am dus gunoiul...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!